چای نعنا میل جنسی مردان را کاهش می دهد

Pezeshk.us-1

چای نعنا برای از بین بردن موهای زائد زنان و کاهش میل جنسی مردان مفید است.

بر اساس یک پژوهش جدید، زنان می‌توانند برای از بین بردن موهای زائد چای نعنا بنوشند .

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ،  دانشمندانمی گویند ؛ رویش موهای زائد در زنان ناشی از فعالیت هورمون‌های جنسی است که باعث ایجاد صفات ثانویه جنسی مردان در آنان می‌شود.

محققان دانشگاه سلیمان دمیرل ترکیه معتقدند که نوشیدن چای نعناع رشد موهای زائد را به حداقل ممکن می‌رساند.

مهمت نومان تامر، محقق، در این زمینه می‌گوید:« درمان‌های رایج در مورد موهای زائد بیشتر حول محور مقابله با هورمون‌های جنسی آندروژن است حال آن که چای نعناء شیوه‌ای طبیعی برای این منظور است.»
این گروه از محققان ضمن بررسی اثرات نعناء در کم مویی به این نتیجه نیز رسیدند که این گیاه میل جنسی را در مردان کاهش می‌دهد.



نظرتان را بنویسید (۰) یا ترک بک ارسال کنید.

اطلاعات این نوشته

این مطلب در تاریخ دوشنبه, ۲۲ مهر, ۱۳۸۷ و در دسته بندی مطالب اخبار تغذیه, اخبار علمی پزشکی, اخبار گیاهان دارویی, بهداشت عمومي, درگوشی یا نوجوانان و جوانان نوشته شده است .

شما مي‌توانيد نظرات را با خروجی RSS دنبال کنید. می توانید نظرتان را بنویسید, یا ترک بک ارسال کنید.



مطلب قبلی: ویروس ایدز از حدود یکصد سال قبل در میان مردم شیوع داشته است »
مطلب بعدی: پرخاشگری والدین، الگوی رفتاری فرزندان می گردد »

بیشتر بخوانید

مطلب بالا را براي دوستان خود ارسال كنيد:

  • تبلیغات در سایت
** این مطلب را به زبانهای دیگر ترجمه کنید :


نظر خود را بنویسید

توجه: بازدید کننده گرامی در صورت امکان نظر خود را فارسی تایپ کنید.

*

Anti-spam image