قارچ و چای سبز خطر ابتلا به سرطان سینه را به میزان زیادی کاهش می دهد

Pezeshk.us-2

قارچ و چای سبز در کاهش سرطان سینه تاثیر دارد .
مطالعات نشان می دهد، مصرف قارچ و چای سبز خطر ابتلا به سرطان سینه را به میزان زیادی کاهش می دهد.
به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز دیلی تلگراف ،  بررسی بیش از ۲ هزار زن چینی نشان می دهد خطر ابتلا به سرطان سینه در زنانی که هر روز دست کم ۱۰ گرم قارچ تازه مصرف می کنند، ۶۴ درصد کمتر است.
این در حالی است که خطر ابتلا به این سرطان در زنانی که قارچ خشک می خورند حدود ۵۰ درصد کمتر است.
این روزنامه افزود: خطر ابتلا به سرطان سینه در زنانی که هم قارچ می خورند و هم چای سبز می نوشند حدود ۹۰ درصد کاهش می یابد.
محققان در “دانشگاه وسترن استرالیا” گفتند: این مطالعه که در “مجله بین المللی سرطان” منتشر شده، ثابت نمی کند که خوردن قارچ موجب توقف سرطان می شود و برای تائید این یافته ها به تحقیقات بیشتری نیاز است.
آزمایش هایی که در محیط آزمایشگاه روی حیوانات انجام شده ، نشان می دهد قارچ دارای خواص ضد تومور است و می تواند دفاع دستگاه ایمنی بدن را تحریک کند.
شواهدی وجود دارد که نشان می دهد قارچ درست مثل داروهای درمان سرطان سینه، از تولید هورمون استروژن جلوگیری می کند.

خواندن این مطالب را نیز توصیه میکنیم :

انجام حرکات ورزشی در دوران حاملگی به تناسب اندام شما کمک کند

نوزادانی که از سال ۲۰۱۹ به بعد به دنیا خواهند آمد در هنگام تولد از نقشه ژنتیکی برخوردارخواهند شد

مغز برای شناسایی افراد اول به چشمهای فرد مقابل نگاه می کند

استفاده زیاد از لپ تاپ بر روی قدرت باروری مردان تاثیر منفی دارد

طبق آخرین بخشنامه به آرایشگاه‌های مردانه تهران ، آرایش مو با مدل‌های خلاف عرف و پیرایش ابرو برای پسران ممنوع است.

آموزش پیشگیری از آنفلوآنزای خوکی یا آنفلوانزای (H1N1) نوع A برای عموم مردم

آشنایی با رژیم غذایی مدیترانه‌ای

میزان بالای آلودگی هوا می تواند باعث ایجاد سردرد شود

ممکن است داروی کلوزاپین ( Clozapine ) در درمان بیماران شیزوفرنی موثر باشد

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ایران عنوان کرد: هم اکنون هیچ مورد ابتلا و یا موارد مشکوک به ابتلا به آنفلوآنزای خوکی در کشور وجود ندارد

مصرف گوشت قرمز و لبنیات احتمال ابتلا به سرطان لوزالمعده را افزایش می دهد

کشور ایران ۲۰۱۳۰ مورد شناسایی شده بیماری HIV/AIDS دارد

پزشکان عمومی هم عمل جراحی زیبایی بینی را در ایران انجام می‌دهند

صنایع دارویی آمریکا ۱۲۳ هزار تن مواد شیمیایی در آب های این کشور ریخته اند

بدون اطلاعات کافى یا صرفا تحت تاثیر تبلیغات ، پول و سلامت خود را صرف مکمل هاى غذایی نکنید



نظرتان را بنویسید (۰) یا ترک بک ارسال کنید.

اطلاعات این نوشته

این مطلب در تاریخ سه شنبه, ۴ فروردین, ۱۳۸۸ و در دسته بندی مطالب اخبار علمی پزشکی, اخبار گیاهان دارویی, بهداشت عمومي نوشته شده است .

شما مي‌توانيد نظرات را با خروجی RSS دنبال کنید. می توانید نظرتان را بنویسید, یا ترک بک ارسال کنید.



مطلب قبلی: مصرف کلم بروکلی و کلم پیچ برای مقابله با سرطان پوست مفید است. »
مطلب بعدی: احساس ناخوشایند خارش بدن »

بیشتر بخوانید

مطلب بالا را براي دوستان خود ارسال كنيد:

  • تبلیغات در سایت
** این مطلب را به زبانهای دیگر ترجمه کنید :


نظر خود را بنویسید

توجه: بازدید کننده گرامی در صورت امکان نظر خود را فارسی تایپ کنید.

*

Anti-spam image