زنانی که به مدت ۳ ماه روزانه یک فنجان کاکائو داغ می‌نوشیدند پوست شاداب‌تر و نرم‌تری دارند

Advertise Here

زنانی که به مدت ۳ ماه روزانه یک فنجان کاکائو داغ می‌نوشیدند پوست شاداب‌تر و نرم‌تری داشتند و کمتر دچار آفتاب سوختگی می‌شدند.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از نشریه NUTRITION، محققان آلمانی دریافتند، زنانی که به مدت ۳ ماه روزانه یک فنجان کاکائو داغ می‌نوشیدند پوست شاداب‌تر و نرم‌تری داشتند و کمتر دچار آفتاب سوختگی می‌شدند.
پژوهشگران اظهار کردند: شاید این خاصیت به دلیل میزان بالای آنتی اکسیدانی موسوم به فلاوون‌‌ها باشد که در چای، میوه‌‌های مختلف و سبزیجات و به علاوه دانه‌های کاکائو موجود است.
این مواد شامل بهبود عملکرد رگ‌های خونی می‌شود و گردش خون را در افرادی که کاکائو داغ می‌نوشیدند افزایش می‌دهد.
شکلات‌های تیره رنگ در کاهش فشار خون و کاهش بیماری‌های قلبی بسیار موثر است. نوشیدن یک فنجان کاکائو داغ بیش از ۲۰۰ کالری انرژی دارد.



نظرتان را بنویسید (۰) یا ترک بک ارسال کنید.

اطلاعات این نوشته

این مطلب در تاریخ یکشنبه, ۳ تیر, ۱۳۸۶ و در دسته بندی مطالب اخبار تغذیه, اخبار گیاهان دارویی نوشته شده است .

شما مي‌توانيد نظرات را با خروجی RSS دنبال کنید. می توانید نظرتان را بنویسید, یا ترک بک ارسال کنید.



مطلب قبلی: دانشمندان این فرضیه قدیمی را در این مورد که چگونه ویروس ایدز به آهستگی توان بدن را برای مقابله با عفونت‌ها از بین می‌برد، غلط اعلام کردند. »
مطلب بعدی: گالانین نام پروتئینی است در مغز انسان ،که افراد را به مصرف مواد پر چرب ترغیب می‌کند »

بیشتر بخوانید

مطلب بالا را براي دوستان خود ارسال كنيد:

  • تبلیغات در سایت
** این مطلب را به زبانهای دیگر ترجمه کنید :


نظر خود را بنویسید

توجه: بازدید کننده گرامی در صورت امکان نظر خود را فارسی تایپ کنید.

*

Anti-spam image