افزودن یک قاشق چایخوری دارچین به یک کاسه پوره برنج مقدار افزایش میزان قند خون پس از مصرف غذا را در گروهی از افراد ساام کاهش می دهد.

Pezeshk.us-1

افزودن یک قاشق چایخوری دارچین به یک کاسه پوره برنج مقدار افزایش میزان قند خون پس از مصرف غذا را در گروهی از افراد ساام کاهش می دهد.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از  رویترز ، محققان بیمارستان دانشگاه مالمو در سوئد متوجه شدند افزودن اندکی بیش از یک قاشق چایخوری دارچین به یک کاسه پوره برنج باعث می‌شود افزایش میزان قند خون در گروهی افراد سالم پس از مصرف غذا کاهش یابد.
 حاصل این بررسی که در نشریه تغذیه بالینی امریکا چاپ شده موید بررسی‌های قبلی است که دارچین ممکن است به کنترل قند خون کمک کند اما هنوز خیلی زود است دارچین را برای درمان بیماری قند تجویز کنند.
در بیماری قند میزان قند خون به این دلیل بالا می‌رود که بدن نمی‌تواند به درستی انسولین، هورمون تنظیم کننده قند خون را مصرف کند.
تحقیقات نشان داد میزان قند و کلسترول خون افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ پس از مصرف دارچین در ۴۰ روز کاهش یافت اما دارچین در افراد مبتلا به دیابت نوع یک چنین تاثیری ندارد.



نظرتان را بنویسید (۰) یا ترک بک ارسال کنید.

اطلاعات این نوشته

این مطلب در تاریخ شنبه, ۲ تیر, ۱۳۸۶ و در دسته بندی مطالب اخبار تغذیه, اخبار گیاهان دارویی نوشته شده است .

شما مي‌توانيد نظرات را با خروجی RSS دنبال کنید. می توانید نظرتان را بنویسید, یا ترک بک ارسال کنید.



مطلب قبلی: به دلیل عادات غلط غذایی ، رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان و ناکافی بودن آموزش ،پوسیدگی دندان در کودکان و بزرگسالان رو به گسترش است. »
مطلب بعدی: خواص درمانی عسل ( مرجع کامل اطلاعات ) »

بیشتر بخوانید

مطلب بالا را براي دوستان خود ارسال كنيد:

  • تبلیغات در سایت
** این مطلب را به زبانهای دیگر ترجمه کنید :


نظر خود را بنویسید

توجه: بازدید کننده گرامی در صورت امکان نظر خود را فارسی تایپ کنید.

*

Anti-spam image