خطر ابتلا به سرطان در افرادی که به طور مرتب از گوشت های کبابی استفاده می کنند ، افزایش می یابد

Pezeshk.us-1

خطر ابتلا به سرطان در افرادی که به طور مرتب از گوشت های کبابی استفاده می کنند ، افزایش می یابد
به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، پژوهشگران دانشگاه پزشکی بیلور در گزارشی اعلام کردند : گوشت هایی که روی ذغال کباب می شوند و همچنین انواع همبرگرهای ذغالی حاوی ترکیبات سرطان زا هستند و مصرف مرتب این گونه گوشت ها برای سلامت افراد زیانبار است.

به گفته محققان ، پختن گوشت با دمای پایین و برای مدت طولانی سبب می شود تا تشکیل ترکیبات زیانبار در آن به حداقل برسد



نظرتان را بنویسید (۰) یا ترک بک ارسال کنید.

اطلاعات این نوشته

این مطلب در تاریخ چهارشنبه, ۴ مهر, ۱۳۸۶ و در دسته بندی مطالب اخبار تغذیه نوشته شده است .

شما مي‌توانيد نظرات را با خروجی RSS دنبال کنید. می توانید نظرتان را بنویسید, یا ترک بک ارسال کنید.



مطلب قبلی: طبق بررسی‌ها، بیش از ‪ ۸۰‬درصد موارد سرطان پستان زنان ایرانی در مراحل پیشرفته تشخیص داده می‌شود »
مطلب بعدی: محققان اعلام کردند برای نخستین بار در جهان درمانی را ارائه کرده‌اند که می‌تواند صدها هزار بیمار سیگاری و دیابتی را از قطع پا نجات دهد. »

بیشتر بخوانید

مطلب بالا را براي دوستان خود ارسال كنيد:

  • تبلیغات در سایت
** این مطلب را به زبانهای دیگر ترجمه کنید :


نظر خود را بنویسید

توجه: بازدید کننده گرامی در صورت امکان نظر خود را فارسی تایپ کنید.

*

Anti-spam image